zondag 13 februari 2011

schminken


super leuk vorig jaar ben ik een cursus kinderschminken gaan volgen

eigenlijk voor dinja's kinderfeestje

zo gezegd zo gedaan en ik vind het leuk

maar daar ik niet zo ben om me zelf overal maar uit te nodigen om te gaan schminken bleef het eigenlijk ook alleen bij dinja's kinderfeestje en af en toe dinja en fabio zo even tussen door

maar nu ben ik vorige week gevraagd om op een heel groot kinder opvang centrum te komen schminken

hoe gaaf is dat!!!

heb er echt heel veel zin in en hoop natuurlijk dus hun het net zo leuk vinden als ik

1 opmerking:

  1. Hoe gaaf dat dat is: nouh meis heel erg GAAF
    Ik heb via hyves al heel wat mooie creaties voorbij zien komen. Wow je hebt talent :-)
    Daar moet je echt iets mee doen !!!
    Enne deze is natuurlijk ook heel erg prachtig.
    Zowel het meisje als de vlinder :-) hihi
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen